مصرف ویتامین D3 و امگا ۳ برای مقابله با آلزایمر مفید است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 425
نویسنده : هستی

آلزایمر یکی از بیماری های شایع در دوران سالمندی است. بیماری آلزایمر ۲ تا ۵ درصد اشخاص مسن را دربر می‌گیرد و گاهی هم بر اشخاص جوانتر حمله می‌کند. به نظر می‌رسد که بیماری آلزایمر در اثر فاسد شدن سلولهای منطقه هیپو کامپ که معمولا مقدار زیادی استیل کولین تولید می‌کنند بوجود می‌آید.

متخصصان مغز و اعصاب در یک مطالعه جدید نشان دادند که ویتامین D3 و اسید چرب امگا-۳، توان سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و به پاکسازی پلاک‌های آمیلوئید در مغز که از نشانه‌های اصلی بیماری آلزایمر است، کمک می‌کند.

این متخصصان در یک مطالعه کوچک ژن‌های کلیدی و شبکه‌های سیگنال‌دهی را شناسایی کرده‌اند که توسط ویتامین D3 و اسید چرب امگا-۳ تنظیم می‌شوند و می‌توانند به کنترل التهاب و پاکسازی پلاک‌های آمیلوئید در مغز کمک کنند.

متخصصین دانشکده پزشکی «دیوید گفن» در دانشگاه کالیفرنیا می گویند: بررسی‌های جدید  بار دیگر نقش احتمالی ترکیبات ریزمغذی نظیر ویتامین D3 و امگا-۳ را در تقویت ایمنی بدن برای کمک به مقابله با آلزایمر نشان می‌دهد.

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
همراه رایانه در تاریخ : 1394/4/6/6 - - گفته است :
سلام مطلب خوبی بود
hamrahpc.ir

<-CommentGAvator->
میلاد در تاریخ : 1394/4/5/5 - - گفته است :
سلام .با این چیزا استرسم بر طرف نمیشهههههههههههههههههه
پاسخ: باسلام. آقای میلاد مطمئنا استرستون به کلی برطرف نخواهد شد فقط نوشته های این سایت کمکی خواهد بود برشما همین.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: